Vermeiren 708D
Wózek standardowy , wykonany ze stali precyzyjnej. Konstrukcja modułowa konfigurowalna. Duża ilość opcji dodatkowych sprawia , że można go skonfigurować do prawie wszystkich wymagań indywidualnych użytkownika.
Vermeiren
Wózek ręczny - stalowy standardowo wyposażony jest w :
• Rączki oparcia łamane w połowie - wózek zajmuje w transporcie jeszcze mniej miejsca.
• Hamulce dla osoby towarzyszącej - bardzo istotna funkcja związana z bezpieczeństwem dla osób , które pchają wózek na pochyleniach i nie tylko. Taki hamulec powoduje pełną kontrolę nad wózkiem podczas przewożenia osób siedzących.
• Kieszeń za oparciem na podręczne rzeczy.
• Wygodna poduszka na siedzisko i oparcie.
• Dwukolorowa tapicerka z materiału AirFlow. Zapewnia odpowiednią wentylację.
Vermeiren JAZZ S50
Wózek standardowy wykonany ze stali precyzyjnej. Konstrukcja oparta o legendę w naszej ofercie - wózek ultralekki JAZZ , który był wykonany z chromo-molibdenu. I jak na legendę przystało jego waga wynosi tylko 16,1 kg. Jak na wózek stalowy to rewelacyjny wynik. Zawiera w sobie wszystko to co stanowiło i nadal stanowi o JAZZ-ie , jest trwały, solidny i niezawodny. Wynosi standard na wyższy poziom jakościowy. Przeznaczony dla osób z dysfunkcją narządów ruchu.
GWARANCJA jaką dajemy na konstrukcję metalową 5 lat mówi sama za siebie.
WAGA wózka to tylko 16,1 kg. To najlżejszy wózek stalowy na rynku.
MAKSYMALNE OBCIĄŻENIE to 130 kg. Jak na wózek standardowy to imponujący wynik.
Vermeiren Eclips X2
Wykonany z aluminium.
Standardowo wyposażony w :
Vermeiren D200
Wózek zrobiony jest z aluminium .
D200 Został zaprojektowany tak aby gwarantować maksymalną wytrzymałość, duży komfort oraz optymalną ilość parametrów ustawianych pod potrzeby użytkowników w swojej klasie. Wózek posiada koła tylne wypinane na szybkozłączki , wyciągane podnóżki , wyciągane i odchylane podłokietniki za oparcie. A wszystko po to aby po złożeniu zajmował jak najmniej miejsca i można go było przewozić na tylnym siedzeniu auta.
Oś koła tylnego osadzona w bloku aluminiowym , który umożliwia zmianę środka ciężkości i np. dopasować dla osoby po amputacji kończyn.
Konstrukcja wózka w całości wykonana z aluminium. Waga całego wózka łącznie z kołami i podłokietnikami i podnóżkami zaczyna się od 14,3 kg ( z kołami DELFI). Ze standardowymi kołami 15,3 kg.
Wytrzymałość wózka 130 kg
Vermeiren V300
Bardzo często okazuje się w trakcie używania wózka , że trzeba zmienić pewne parametry żeby bardziej odpowiadał wymaganiom użytkownika , które z różnych przyczyn ulegają modyfikacji. Pacjent staje w takiej sytuacji przed nie lada problemem , męczyć się dalej z wózkiem albo wymienić wózek na nowy spełniający bieżące wymagania. VERMEIREN wychodząc naprzeciw oczekiwaniom stworzył model V300 , nowoczesną konstrukcję , która umożliwia w pewnym zakresie zmianę parametrów: jak głębokość siedziska, wysokość siedziska od ziemi, wysokość podparcia pod łokieć, środek ciężkości, oraz dla osób , które nie czują się stabilnie można zmienić kąt siedzenia i płyty podnóżka. Dla polepszenia stabilizacji tułowia wózek został
w standardzie wyposażony w oparcie napinane na taśmach VELCRO co pozwala zmieniać napięcie oparcia. Standardowo jest również wyposażony w poduszkę siedzenia i poduszkę oparcia.
Zastosowanie adaptera koła tylnego jak w wózkach aktywnych umożliwia zmianę środka ciężkości w dużym zakresie , w ten sposób polepszyć manewrowalność wózka i poczuć się bardziej swobodnie.
VERMEIREN kieruje się myślą przewodnią : wózek musi być spasowany do użytkownika a nie odwrotnie.
Dlatego V300 oprócz technicznej możliwości pewnych korekt , ma dodatkowo budowę modularną. To znaczy , że jest adaptowalny, posiada dużą liczbę opcji dodatkowych, wszystkie opcje są wzajemnie wymienialne. To rezultat naszych ciągłych badań oraz 60 letniego doświadczenia.
Gwarancja jakości. V300 spełnia wysokie europejskie normy jakościowe dotyczące tego rodzaju sprzętu :TUV, CERAH itp. Wózek jest również certyfikowany pod względem CRASH TESTU i spełnia normę ISO 7176-19.
V300 jest konstrukcją, która umożliwia zmianę wielu podstawowych parametrów:
Vermeiren V200 GO
Wózek ze stopów lekkich
Aluminiowy wózek , na którym można się poczuć jak na wózku aktywnym . Aluminiowy ochraniacz zamiast podłokietnika nie ogranicza dostępu do obręczy napędowych. Można go odchylić za oparcie , co ułatwia przesiadanie się z wózka. Koła przednie 6’ poprawiają manewrowalność. Poza tym konstrukcja oferuje wszystkie te zalety , które daje model V200. Możliwość w pewnym zakresie zmiany niektórych parametrów: jak głębokość siedziska, wysokość siedziska od ziemi, wysokość podparcia pod łokieć oraz dla osób , które nie czują się stabilnie można zmienić kąt siedzenia i płyty podnóżka.
V200GO spełnia wysokie europejskie normy jakościowe dotyczące tego rodzaju sprzętu:TUV, CERAH itp.
Wózek jest również certyfikowany pod względem CRASH TESTU i spełnia normę ISO 7176-19.
Wytrzymałość wózka 130 kg
V200 GO jest konstrukcją, która umożliwia zmianę podstawowych parametrów:
Na zdjęciu wózek wyposażony w opcjonalne koła tylne typu VIKING.
Vermeiren V200 XXL
V200 XXL to wózek aluminiowy dedykowany dla osób ważących do 175 kg. Standardowo wyposażony w barierkę łącząca rączki do pchania, która usztywnia i wzmacnia konstrukcję podczas jazdy. Specjalne wzmocnienia gwarantują dużą wytrzymałość na obciążenia.
Kierujemy się myślą przewodnią : wózek musi być spasowany do użytkownika a nie odwrotnie. Dlatego nasze konstrukcje mają budowę modularną i są adaptowalne. Posiadają dużą liczbę opcji dodatkowych, wszystkie opcje są wzajemnie wymienialne. To rezultat naszych ciągłych badań oraz 60 letniego doświadczenia.
Gwarancja jakości. V200 spełnia wysokie europejskie normy jakościowe dotyczące tego rodzaju sprzętu:TUV, CERAH itp.
Wózek jest również certyfikowany pod względem CRASH TESTU i spełnia normę ISO 7176-19.
UWAGA! Wózek powinien być wyposażony w koła typu KRYPTON bez dętkowe. Takie koła są bardzo wytrzymałe na duże obciążenia. Należy również rozważyć wyposażenie dodatkowe typu hamulce bębnowe dla osoby towarzyszącej. jest bardzo istotna opcja z punktu widzenia bezpieczeństwa. Osoba pchająca wózek zachowuje kontrolę nad wózkiem podczas zjazdu po dużych nachyleniach.